APA allt bara blir snett

jag är så sjukt galet stressad och även nu irriterad!
jag skrev ett helt förbenat blogg inlägg och sedan försvann allt!
nåväl stressad kan jag nog vara pga att pappa var så stressad
över den bortglölmda pärmen som nu är återfunner och hittar hem på torsdag om inte tidigare.
Men det är nog även min inköp och varuhanterings bok som spökar på stressnerven.
vart tusan kan den vara? jag hoppas den kommer till sitt rätta snart så jag slipper betala för den iaf.
Sedan har vi ju antiken prov på torsdag och det lär gå piss och pannkaka om inte magdalena
hjälper mig att banka in allt dravvel om afrotite och alla andra förbenade gudar i mitt lilla guldfisk huvud.
och mitt rum ser ut som ett råttbo. JAG MÅSTE STÄDA!
nåväl får fixa det imorgon efter plugget.
måste skriva att dagens ros vill jag ge till pappa!
han räddade min träning eftersom jag med mitt dåliga guldfiskminne har glömt
skorna 2 ggr på få veckor.

apa jag måste fixa allt.

pappa är bäst !

vi hörs / josefin

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: