I´ll try to be strong

jag funderade och funderade.
idag har jag så mycket blandade känslor i mig
vet inte om jag ska ska skriva om hur glad jag är
el om hur ledsen jag är.  Kanske får göra en salig blandning
för det första saknar jag elin idag nå jävulskt. ursäkta svordomen
men jag känner att det är så mycket. men jag mår dåligt utan dig.
Jag tänker varje dag varför kunde du inte bo i huset brevid mig som då.
allt var såå perfekt då. åh jag älskar dig elin kom tillbaka, snälla!

försöker inte bara tänka på det som gör mig ledsen nog för elin gör mig inte ledsen
det är tanken på att förlora henne som är tung att bära och som gör mig ledsen.

pusspådig jag ska bli bättre på att uppdatera.
all i want for cristmas

KOMMENTARER


Anonym

Josefin jag älskar dig! jag saknar dig så otroligt mycket

2007-12-09 // 23:40:38
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: