I need you but you don't need me ?

du jag vet inte vart du vill ha mig mer.
det känns lite dumt att säga det men det
känns faktiskt som om du valt att inte
umgås med mig mer. För jag har fått känslan
av att det bara är jag som vill att vi ska vara två
i den här vänkapen som jag vill ska vara nära vänskap.
du kommer alltid vara en av mina närmsta vänner och jag älskar dig lika mycket som förr.
och jag har försökt att få det att bli som förr men jag upplever det
som om du inte hjälper mig att göra det.
varför ? det vet jag inte. du kanske inte behöver mig lika mycket som jag 
behöver dig.  
Men jag har väntat på dig länge och jag gör det än.

äkta vänskap växer inte på träd inte som din och min iaf.

pusspådig!

image18

KOMMENTARER


duvetvem

tro mig, jag behöver dig!

2007-12-22 // 12:26:39
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: