sömnlösa nätter med en fantasi serievärld

Mina nätter brukar inte vara nätter som ögonlocken inte är nog tunga att sova.
Jag har aldrig behövt vrida mig och vända mig på kudden för att jag har haft tankar
som varit ivägen för att ge mig min natts sömn. Nu mer bär jag tankarna dag som natt 
och sover knappt något alls utan spenderar den mesta tiden i sängen
framför tvn. Jag som alltid lever i mina serie världar där det finns både dramatik
och massa lyckliga stunder. Jag brukar tänka att mitt eget liv är precis som en
serie man sänder på kanal fem sådär vid fyra tiden på eftermiddagen.
Ibland är allt som en dans på rosor el som en perfekt sittande fotbollsskon innan
en fotbollsmatch. Klart det blir slingriga stigar i den perfekta serie världen också.
I min serie värld rasar världen samman just nu. Ja det är nu tittar siffrorna har blitivt
skyhöga om det hade sänts på kanal 5. Eftersom alla serienördar älskar dramatik och
spänning i serier. Dramatiken är enorm, jag känner inte igen den som egentligen
är halva jag.Ja precis min andra hälft. Hur kan man gå runt och leva om man bara är halva sig själv? 
Det går ju inte! Just nu trivs jag inte i min serie värld för dramatik är nog bara roligt att se på tv 
och jag vill inte vara med någo mer.
snälla hjälp mig bort härifrån ! 

image21
  

KOMMENTARER


johanna

puss tänker på dig

2007-12-29 // 14:53:34
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: