sweet kiss

jag är så glad att jag bara vill sjunga!
Idag var vi och hämtade ut kent biljetterna!
hell yeah vad roligt.
Men det var ju inte det jag tänkte blogga om idag.
attans vad jag saknar några personer.
Jag saknar elin.
och sedan lördags har emma var mycket
jag tänkt på.  Vissa saker önskar man bara aldrig
hade hänt el vissa saker man önskar man aldrig sagt.
vissa saker önskar man att man borde gjort faktiskt.
Nååväl..
Caisa drog till stockholm idag.  jag saknar henne redan faktiskt.
hoppas hon har det super kul.

Dax att surra om dagen
Klockan ringde halv 8 eftersom min klass är så super duktig på religion
så vi har jobbat så vi blir klar med bara en lektion i veckan, vilket betyder att
vi hade sovmorgon till halv 10. Jaja jag vaknade iaf och var svin trött ville bara sova vidare.
Men jag tog mig i kragen och klev upp slängde i mig lite frulle och sedan
pallrade jag mig till bussen som var så förbenat sen och jag blev bara mer irriterad.
men dagen blev räddad av kentbiljetterna det sved inte ens i snål tarmen när jag
tog ut pengarna jag skulle slösa. Men nu är relampausen över och jag ska kolla despret housewives
och vänta på att en person ska ringa.

puss på dig.

image14

KOMMENTARER


johanna

en person wooohoo;)hooppass det var jag

2007-12-06 // 20:55:23
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: