ett stort glas juice och en fet pizzabit

Varje onsdag morgon jag vaknar tittar jag ut och tänker nej jag vill sova lite till 
att jag verkligen inte orkar kliva upp för att öppna matteboken och räkna de där få talen
som ska hjälpa mig att minnas hur man får ut X:et i de där knepiga ekvationerna.
så idag stängde jag av klockan och sov ut lite. Vaknade vid halv 11 pallrade mig ner för tappen
tröck i mig en fet pizzabit och ett stort glas juice klunkade jag lätt ner och hade inget dåligt samvete
alls för att jag tog fel på dagen och tänkte det är min lediga dag idag.
förlåt fröken jag kommer imorgon jag och maggi ska bara läsa in oss på värdeminskningar och
komma på något sätt att inte glömma allt tills imorgon när vi tänker samma tanke som vi gör
varje onsdag och torsdag morgon.


"Jag står på en flygplats och väntar på känslan"

ha en bra dag mina kära vänner


KOMMENTARER


Ellisäven kallad Big Ellis!

FÖLJER DU DAWSONS CREEK DITT LILLA BARN!!!

2007-11-22 // 20:18:53
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: