förlorade pusselbitar och en trasig värld

om dagen inte blir så bra som jag tänkt mig vet jag inte vad jag gör.
det känns som om texten stämmer i timbuktus låt,
"det löser sig, det gör det alltid."  han har ju rätt den där skåningen med krulligt hår.
om det här som nu varit snett och dimmigt under ett bra tag rätar till sig och blir
rakt och klart som det ska vara, då kommer jag alltid tro att allt löser sig.
eller som han den där killen patrik isaksson han sjunger ju att han är stark hos någon
och att han har allt hos någon. Det stämmer ju också, man känner sig stark med vissa
precis som om man har allt. och när man känner att de börjar försvinna rasar världen samman
och man kan inte tänka på annat än de för allt är bara så fel. 

men idag ska jag bli starkare för jag finner en förlorad pusselbit till pusslet som kallas 
jag. 

 
 

KOMMENTARER


caisa

du har rätt, och allt löser sg, vacker text :) Jag älskardig hjärtat mitt

2007-11-17 // 17:17:55
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: