en lögn för oss som väntar

jajemen rubriken har inget med bloggen att göra idag. hu hu
Nå väl tjollahopp tjollahej då var det dax för dagens blogg inlägg
att skrivas. Idag är jag på betydligt bättre humör än igår, fast jag
mår något kasst pga hals ont och är helt matt i kroppen.
Tror jag håller på att åka på en liten förkyldning attans kerstin det har
jag ingen lust med!

Annars har min dag mest bestått av religion idag.
Jajemen vi hade tema dag religion! Vilken inte var någon större höjdare.
Okej, munken el var han munk än han hade ju fru? äh inte tusan vet jag,
han var rätt intressant att lyssna på tyckte ja. hare krishna höll han på att 
gala i aulan idag. Vilket lät fördjävligt och övertrött som jag var vill jag bara 
böja mig ner och börja utbrista i asgarv! Men jag höll mig och klarade av att
vara vaken under den timman eftersom gubben surrade om något som jag 
insåg att jag tror kan stämma. minns inte så där ordagrant vad han sa men 
något i stil med att


"kärleken är djup och att den inte är lika vacker alltid som i början"
Han tyckte det vilken jag tror kan stämma till en del faktiskt.
För man tror ju att livet är så ljust och vackert och att allt är så oerhört bra när man är nykär. Sedan efter ett tag försvinner ju den känslan och man bara har den man har för att man alltid haft den. Ungefär så såg han på den saken. Vilket jag kan instämma på till en viss del faktiskt.


Okej nu får det vara nog med mina sjuka
tankar jag blivit hjärntvättad med idag! haha
Imorgon är det fredag vilket känns sjukt bra! Så ikväll blir det vila ut framför tvn
tror jag ska kila och kika något nu innan Caisa slår en pling.

Ni får ha det så gött annars tack och hej från mig ! 
/ josefin 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: