vänd ut och in på min mage

är så sinnes sjukt hungrig men ändå orkar jag inte gå ner och äta
el kanske ska göra det snart ändå.  shit pommes vilken dag med blandade känslor.
skoldagen var väl lite sisådär sur på vissa håll men försökte hålla glada miner uppe med magdalena så gott det gick. sedan spenderade jag ca 6 timmar i johannas säng huttrandes av kyla för det var så förbannat kallt. 
Men vi hade det trevligt med mtv och oth och sällskapet av varandra. 
 
jag saknar dig fast det verkar inte som om du saknar mig.
du läser säkert inte ens det här men ändå ödslar jag tid på att skriva om det.
Jag hoppas att du gör det och att du vet att det är dig jag skriver om.
nå väl det är inte mycket att göra åt.

Nu ska jag kila ner och göra mig en kopp cappuchino med smak av choklad yummie

KOMMENTARER


ajzah

om inte annat saknar jag dig strumpan, kommer hem i helgen, hitta på något? (:

2007-10-01 // 23:39:38
ajzah

jaa,det skulle jag ju kunna göra,fa st när är den?
absolut, bar du ,
bara jag (: <3

2007-10-02 // 14:38:25
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: