En helt ny start

Jag ser det som ett nytt kapitel i en bok, min alldeles egna bok!
Det var det bästa jag någonsin hade kunnat göra.
Att jag vågade fattar det inte själv än. 
Okej det var nog en av de värsta sakerna jag gjort i mitt liv också men det bästa.
Operationen var inte så hemskt som jag trodde att den skulle vara. 
Jag önskar jag hade kunnat visa hur tacksam jag är till alla dessa läkare och sköterskor
som tagit hand om mig . Niklas, Sara, Tobias, Elina, Ingrid och några till  utan er hade det varit precis som förr 
Tack så hemskt mycket! Nu får jag bara lida lite till med de smärtor jag har i ljumskarna efter operationen
och sedan kämpa mig tillbaka till som det var för ett år sedan. 
Men det ska jag klara inget kan stoppa mig nu 
för nu är det en helt ny start ! 

 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: