no sweet romance

Rubriken till dagen inlägg kanske inte klär texten så bra,
men den fick det namnet efter dagens händelser Caisa varit med om.
Jag förstår inte hur en kille kan bara gå förbi och betee sig så!
IDIOT ! Det är vad han är. Så just nu vill man bara spola ner ordet kärlek
i toaletten. 

För övrigt har dagen varit seg och tråkig förutom min lilla trip från bussen med Magdalena.
Har alltid så roligt med henne på väg till skolan och från. Det känns bra iaf.
  
Jag vet inte var jag har dig mer. Du beteer dig inte som förut.
Är det något jag gjort ? Hur ska jag veta när du inte säger något.
jag vet inte om jag orkar fundera mer på det ,  jag väntar tills du säger något åt mig.

jag tror på det där om man hade kunnat spola ner kärleken på riktigt
och leva på vänskapen ist. Trodde man skulle må bättre av det men ibland blir jag osäker
över det också. jag saknar elin varje dag. saknar den gamla trenden vi hade att vara
med varandra en gång i veckan minst, nu blir det inte allt för ofta. hojj vilken funderare jag blev då. 
För flyttar mig och tankarna till min säng nu tror jag. 
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: