coopforumskassörska för dagen

Dags att blogga lite för att berätta att idag har jag
Josefin Johansson suttit i kassan på coop forum.
Vilken grej alltså! Hur vågade de sätta mig där ?
Jag kan ju berätta att det gick bra men blev rätt stressad
när det blev lång kö och det var svårt att hitta nummer
på alla jäkla grönsaker och frukter osv. Men Sara sa
att jag var jätte duktig så stolt som en tupp kan jag sova
gott inatt. Kul att inte behöva packa varor och fronta hela dagen.
kassörska är ett riktigt äventyrligt arbete tills man lärt sig alla
siffror utantill. hah nej tro inte nu att jag vill bli det för det vill jag inte.
Men funderar lite över om jag ska söka sommarjobb där ifall jag inte
får något hos kommunen.

Jag saknar vakna med the voice varför har datorn tagit min uppmärksamhet
på morgonen nu mer så jag ser det inte. Men nästa onsdag är ju blondinbella
med hahaha bara för att höra vad hon har att säga måste jag kolla, påminn mig
om det, de vore gulligt. Nu ska jag återvända mot sängen och kika Made hoppas
det inte är ett avsnitt jag sett , håller tummarna

ciao

håkanäger

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: