cykellängtan&friscoburgare

Godmorgon el kanske mer Goddag!
Började morgonen med en tallrik päron kräm gosch det är gott!
Sov ut riktigt rejält också är rätt sliten efter en vecka praktik på coop.
Ja mina fötter och ben värken, halsen gör ont och näsan bara snorar.
Kommer garanterat bli förkyld igen, suck. Det får inte komma fram till pappa
att jag har ont i halsen för då betyder det ingen fotbollsmatch för mig imorgon.
Det kan jag inte tillåta första viktiga matchen och jag har ont i halsen och
inte kan spela. Nej nej det tillåts inte! Ska jobba på halsondan och pimpla
te idag så kanske den är borta imorgon. hoppas.

Nåväl dagen idag är ju lördag vilket är en bra dag förutom att det är söndag
imorgon. Vilket betyder sista helgdagen och coop dagen efter. Får nog kämpa
mig igenom hela praktiken. Men nu bryr jag mig inte i praktiken för det är lördag.
Jag ska nog ta och ringa johanna och höra om hennes planer för dagen.
Jag är så sugen på att lira lite guitarhero hon kanske faller för den ideén.
Men det återstår att se när jag slår henne en pling.För övrigt vräker det ner snö här.
Jag som precis börjat längta tills cykeln åker fram eftersom jag skymtade asfalt här en dag. 
Tyvärr är den längtan dödad begrav och dränkt i massor med vit snö. 
nu ritar vi en sol på himlen så all snö kan börja smälta bort tycker jag!  

Gårdagens kväll var riktigt soft. Kollade Så ska det låta med mamma och lagade faitas.
Mums det var riktigt gott och det var så länge sedan vi åt det. Idag ska jag tillaga en
"friscoburgare ala home". Ja det är sant de säljer friscoburgare bröd på coop. Hoppas
johanna ser detta så hon också kan göra ett glatt försök att nästan lyckas tillaga en hemma,
fast vi lär aldrig slå max men det är ju en tröst för oss stackare i Gällivare där
Max hamburgebar startade som inte har någon själv. Det är inte rättvist!
Men jag ska iaf göra ett glatt försök själv!

tack och hej leverpastej!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: