ett gäng guld klippor

Tänka sig att det är tisdag idag. Det betyder fotbollsträning.
Jag tycker det är så oerhört roligt att vi har slagit ihop laget
med både f 89 och att gsk tjejerna kommit till oss. Ett sådant
härligt gäng med tjejer vi är nu alltså! Alla brinner verkligen för
samma sak, Fotboll. Och efter ett tag är vi nog minst lika bra på
planen. Spela ihop 3 olika gäng är en riktig utmaning men vi ska
fixa det. Okej måste bara lyckas ta mig ut ur målet under båda 
halvlekarna och hela 90 min. Ja jag är mot min vilja halvt målis.
Men det kommer jag nog ur förr el senare. det bästa är ju att bara
få vara med gänget!

KosGema damlag 1 vilka klippor alltså <3
Oooj glömde fiskbullarna och potatisen måste kila
vi hörs

KOMMENTARER


du har slagiut huvudet på spiken i det här inlägget, för visst är vi BÄST! ;)

2008-04-09 // 13:12:00
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: