farmor & farfar besök

Tänk vad tiden går otroligt fort nu är det bara några
veckor kvar till sommarlovet och jag kan inte låta bli
att längta! Det är redan Torsdag och jag har varit hemskt
olydig. Började med att få mamma att köra mig till skolan
där jag möttes av Emelie och Carro som sedan traskade
med mig mot aulan där vi började klottra på det oskrivna
nationella provet. Hoppas det gick bra för mig.
Efter det var det bara ta ledigt i några dagar eftersom det
blir en resa söder nästa vecka. Det gick Helena med på.
Sedan var det ju tänkt att man skulle anlända på praktikplatsen
igen och jag tog mig inte dit. Sorry Biggan. Jag tog bussen hem
det var rätt mysigt att åka buss var ett bra tag sedan jag gjorde det.
Håkans ljuva stämma sjöng i mina öron hela vägen och solen
lyste och jag fick ha min nya fina jacka på. På tallbackas hållplats
hoppas jag av och traskade i solskenet hemåt. Slog mig ner i soffan
och tog det lugnt. Pappsen kom hem och kom på ideén att överaska
Fammo vilket var roligt. Så Jag hängde på pappa som skulle och göra
ett arbete i Hakkas och hälsade på Farmor och Farfar. Fammo blev så
glad och det var så roligt att hälsa på de. Fammo bjöd på lunch och sedan
kikade jag tv med Farfar alltid trevligt att titta med han. Man missar lixom inget
för han sitter alltid och återberättar alla meningar och frågar om jag hinner läsa
texten, nog är han allt för söt. Nu väntas ännu mer vila och sedan träning framåt kvällen
ciao


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: