fruktfantast

Morgonens uppdatering ska helt klart handla om godsaker.
Jag har blivit helt galen i fruk och mousse, fromage och sånt
som är sliskigt gott. hihi men endast något jag äter på helgen
vilket är tur. Man säger ju att man får mannen via hans mage och
än så länge har jag då fått mamma,pappa och johanna på
fall några gånger genom mina smaskiga ideér och deras mage.
hahaha undra vad jag ska prova här näst. Där har ni förra helgens
godbitar och går dagens.

1. FRUKTSALLAD
Kiwi
Apelsiner
Bananer
Mango
Ananas
Äpplen
svinigt gott med vaniljvisp till!

image34


2. Citron fromage med bär
citron fromage
vinbär
blåbär
björnbär
hallon
lime
mums!
image35

3. Mango och passions mousse med frukt
Mango och passions mousse
passionsfrukt
mango
Kiwi
& Melon tilltugg.
fillibabaha!

image36
johannas foto
image37
johannas foto

Gottigott nu ska jag kila byebye


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: