Match fnatt

Ingen ska underskatta oss det är ett som är säkert.
Matchen gick faktiskt rätt bra och benhinnorna slutade värka
efter mammas massage. Vi mötte Bergnäsets div 3 lag
så kan inte göra annat än sitta och berömma mig och brudarna
i mitt lag. Vilken kämpar match alltså! Vi släppte in deras enda mål
under matchen i ca 26 minutern. Men inte gav vi upp inte, vi sprang
som tokar och pressade på riktigt bra tills det blev halvlek. Då vi bestämde
oss för att fortsätta pressa. Och det gjorde vi. Inte nog med det fick vi några
riktigt snygga uppspel och var nära att kvitera under en lång tid.
Sedan mot slutet av  2 halvlek kan inte varit länge kvar minns inte riktigt
Slår Erica ett kanon inlägg som Ellis nickskarvar till mig och jag dammade
in bollen bakom målisen på en halv volly! Jag säger bara en sak UNDERBART!
hehe. Så vi gick inte av planen med en förlust idag och visade verkligen att det inte
är så som många fått höra att vi inte är bra, FÖR DET ÄR VI!
Så sjukt skönt att få göra mål behövde det och laget behövde spela en bra match.
Nu ser allt ljust ut framåt i mina ögon iaf solen lyser och jag mår förjäkligt bra!

Förresten Ellis tänkte du på att när jag och du satt på avbytarbänken och väntade på
att få byta in så sa jag : Förlorar vi med 1-0 den här matchen kan vi inte klaga för vi spelar
så bra. Då du vräkte ur dig: VI SKA INTE FÖRLORA JOFY! Vi ska göra mål!
Och se där du gjorde assist jag mål. Och resten av laget hjälpte självklart till också.
Men precis efter vårt byte.

Så king alltså!
ingen mår så bra som jag, höhö
Ciao amigo

Nöjd ellis? nu är min blogg klickbar ;)

KOMMENTARER


ELLIS ÄR FETT NÖJD!

2008-04-20 // 21:15:38
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: