morgon coop

godmorgon på er här då.
idag är jag rätt piggelin alltså. Vaknade halv 6 av mig själv!
Kan det vara psyket som gör mig lycklig att det är tisdag som
betyder näst sista dagen på coop och fotbollsträning ikväll.
Ja ni får leva med mitt coop tjat ett tag till. Eftersom jag måste
prata om det lite till. Det är bra på coop gillar bara inte deras
arbete med personalen är super gulliga. Igår fick jag och mikael
tom höra att det kommer kännas tomt utan oss för vi är en i gänget
nu. Vi är även super duktiga fick vi höra. Hör ni vi är "en i gänget"
med cooppersonalen. Det låter bra om vi behöver framtida extra penki
och om vi behöver nya homiesar i de äldre åldrarna haha.
Det finns en sak till som cooptiden har gjort. Förut var mamma alltid den
som gav min älskade hund mat och allt sådant. Nu är det jag och elin
är typ min bästis nu! Förr tyckte hon typ inte om mig eftersom jag har en tendens
att kramas med henne hon föredrar att man kliar henne på rumpan el under hakan.
Det var därför hon aldrig kom till mig när jag ropade förr nu har jag vunnit henne
genom maten och magen, så nu kommer hon och kramas med mig. Wie
Puss på elin

image40


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: