rena rama brevens

God eftermiddag dagens update är från brevensbruk
i Örebro. Har tagit mig in på mormor och sörens dator
nämligen. Det är lite knepigt att skriva tangenterna är inte
som mina hemma nämligen tighta som bara den.
Idag har vi stormat Marieberg och fyllt en massor med kassar
med kläder allt från t-shirtar till jeans och skor. Jag avundas
verkligen av klimatet här. gräsmattorna är gröna och det är
fina blommor på marken, björken har även börjat slå ut. 
solen är stor och gul och folk springer runt väldigt lättklädda
Resan igår ner hit gick bra mamma var inte ens skraj över att flyga. 
En eloge till mamma för det som vanligtvis är svinigt flygrädd. 
Och det var ett riktigt äventyr att åka från arlanda in till stockholm
det var nämligen tittkö och vi åkte endast 4 mil på 2 h 45 min hahha.
fy tusan. nu ska jag gå och gosa med skruttan och lyssna på brolle
ciao berättar bättre en annan gång.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: