söt tant som inte hittade det röda strecket.

Ditt avskum!
Jag är så sjukt irriterad vill slå sönder något ditt ansikte vore inte helt fel.

Dagen annars har varit bra tills jag kom hem från coop.
Började med att jag skämde ut mig lite, hehe. För att få närmare detaljer på det
får ni fråga själv. Sedan har min bokhylla börjat rasa samman så ett Ikea besök är inte
något jag inte borde göra. Dagens händelse på coop var nog när en gullig tant ville att jag 
skulle lära henne handla med shop express. För söt alltså. Hon fick det aldrig att 
lysa rött. ni vet när man ska skanna in varan blir det ju som ett rött streck som man drar
över streck koden. Men tanten hade inte kommit på att man måste hålla inne knappen
för att den skulle börja lysa. Nå väl vi hjälptes åt att skanna hennes kanelbullar och tepåsarna
och hon lärde sig hur man gjorde med vågen också. Jag är bäst på att lära ut alltså. 
Tanten var så söt och var nog det som gjorde mig gladast på dagen. 

Nu ska jag gå och ta något att äta typ ben & jerrys som lugnade.
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: