Alinne är bäst

Märkte just att os kickat igång kul så nu kollar jag damfotboll
Sverige - Kina tyvärr leder kina med 2-1. Svergie borde lira som
vi gjorde igår mot överkalix. fiiitusan vad fint och vilket målkalas
vi hade, 9-0 mot serieledarna inte illa. Vi är bäst bäst bäst brudar.
Fick även näta lite och satte igång mål festen och gjorde 1-0 målet.
Är super nöjd. Sedan var det bara glada miner och massa flumm i
luren med alinne och sex and the city på tv. med chips och cola för
att fira segern lite. Tycker alinne borde ta sig hem nu jag saknar henne
och vill ha en övernattning hos henne med film och skratt med henne.
Alinne är bäst puss på henne <3

Nu ska jag försöka övertala mig själv att beställa lite kläder och stilla
smärtan jag komemr få i min snål tarm efteråt med något ätbart, MUMS!

KOMMENTARER


Alinne

men du är bättre :) snart kommer jag hem, din säng väntar på dig i garderoben ;) puss

2008-08-06 // 19:56:38
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: