gruvgubbar i busken?

Jag var ute och ranta för länge inatt och var inte på datorn
något på dagen eftersom jag var sällskaps dam åt Åsa och
Emma som har varit på besök i fem dagar med i dag for de
hem. Har varit trevligt att ha de på besök. Nå väl igår efter tränigen
hängde jag med johan. Vi prov körde en röd toyota hans pappa
funderade på att köpa. Vi var på alla möjliga vägar och körde.
Slutligen hamnade vi i Nautanen och träffade jacke och gänget
som johan döpte de till för han kände jacke bäst. Killarna roade
sig med att skrämma upp varandra eftersom de valt att grilla i
en gammal gruvby. Ja så man fick se sig upp för grott människor
och gruv gubbar bakom busken. Det var kul men lite små läskigt
eftersom jag är så oerhört mörkrädd och vi här i norr har inte vårt
under bara ljus mer på natten. Nej nej inte någon värme heller
så nu är hösten snart här för temperaturen sjunker och mörkret
visar sig allt mer och mer. Det var helt klart kul iaf fast förlåt mor
att jag är en liten nattuggla på sommaren men jag är ju som mumin
trollen på vintern jag isolerar mig hemma då var glad för det.
Detta inlägg kan vara hur långt som helst för jag är väldigt skrivglad
idag. Men nu kommer nog alinne på besök fotboll på tv ju.
sverige- kanada! wohoooo
SVERGIE GJORDE MÅÅÅÅÅÅL NYSS! 

JAg slutar nog skriva nu för matchen är grymt bra! pussspuss 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: