Lördagen Luleåkalaset

Lördagen på Luleå kalaset var dagen med stort D!
Det var så sjukt kul att kolla Lars med Ellis och Magnus
längst fram halvt ihjäl klämd fast det var små tjaffs.
Vi rockade på bra rakt framför Lars där han stod och spela på
sin gura. Och vi blev kompis med typ 5 st. Lilla Mathilda som
alla mosade svin mycket så hon lämnade oss rätt tidigt in på
spelningen. Jag och Ellis bet ihop och höll oss till extra nummret
tom tror jag det var. Då vår securitas hjälte räddade oss från att
drunkna i publikhavet. massor med rosor till honom .
hehe el hur ellis ;;P Det finns tyvärr inga bilder från lars pga det .
Men vi såg Sanna Nielsen och då träffade jag Alinne,Jim och Ronja också det var kul! wiho

 

Bilden tog vi på fredagen men jag tycker att den passar bättre här för att
Lördagen var ju vår dag så här jag och Ellis


Sanna nielsen ylade på rätt bra


sötAlinne och Jofy

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: