tennis grabbarna rockar

Jag som vanligt har en planerad dag.
Tänkte cykla och fixa lite ärenden på stan.
Men tror ni det blev av? nejnej jag fastnade
i tv direkt jag slog på den. Ja man kan ju tänka
vem tvingade mig att sitta och kolla hade ju kunnat
göra det jag tänkt ist. Men jag är inte sådan om jag
kollar sporter jag gillar och för det första lämnar jag
inte tvn om det är sverige som deltar. NEJ NEJ så
idag har jag kollat 5 timmar tennis och det var svinspännande.
Simon och Tomas rockade fett precis som damöb!
Tror tennisguden hejjade på sverige idag!
Hejja sverige ta guld i tennis! jag satt och blippade
mellan fotboll och tennis men fotbollen var inte sevärd
för sverige åker alltid på torsk, gah blir så sur de kunde
ju ha kämpat in i det sista iaf! då kanske de inte hade förlorat
med 2-0 under så kort tid. Nå väl lite seger lycka till tennisgrabbarna
puss på er

Här är mina hjältar för dagen!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: