tjuvsovare

Idag är dagen då jag sovit som längst på hela
sommarlovet. Jajemen jag och anton sov värsta
länge idag men det var väldigt skönt eftersom det
blev rätt sent igår. Hängde nämnligen på Torgfestivalen
med mamma,pappa och åsa. hahah. Det var riktigt kul
att åka karusell. Ingen av mina vänner ville ju åka så.
Sedan hängde jag med Alinne och Tony resten av kvällen.
Köpte lotter och chips det var fint. Vann ju en fisk iaf men ingen
stor chokladkaka inte. Träffade Emma och Caisa det var riktigt
trevligt har inte sett de på länge.

Kom nyligen hem från koskullskulle har varit och
kikat när 92orna lirade mot storfors. De sopade mattan
och vann med 7-2 grattis till de. Det var lite seg och tråkig
match eftersom det såg ut som om hela storfors hade bly i
benen. Men 92orna fick ju göra några fina mål på de iaf.

Nu ska jag bege mig mot kina ja helt klart os på tvn!
pöss


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: