bra tisdag

En toppen tisdag! Ja det har verkligen varit en av de bättre
Tisdagarna på länge. Vi har knappt haft några lektioner och
det var skinksås och makaroner till lunch idag. mums jag gillar
det. Jag,Carro och Lizzi kirrade även ihop en planering på fritidsturismen.
Så nu är det klappat och klart med vår lek och skojdag skulle jag tro.

Efter att Carro varit super snäll och gett mig skjuts hem somnade jag 
och sov i några timmar. Drömde helt sjuka drömmar om mig,Ellis och 
Emelie tror faktiskt tom Lina var med på ett hörn. Vaknade av att Johan 
ringde och ville komma på en fika om ca en halv timma. Under tiden 
graverade jag lite. Tror jag ska höra med Angi om jag kan få göra ett 
försök på ett av glasen imorgon. hehe. Sedan kom Johan och vi åt lussebullar
och drack oboy och surrade.  Sedan lirade vi lite gura så nu sitter jag och
tränar lite. Suger verkligen på gitarr men vill bli duktig och då är det bara
öva som gäller vilket inte händer ofta tyvärr.


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: