en sengångare om julen

Hej det var allt bra länge sedan man hörde från mig här
i min lilla blogg. Jag har varit sämst på att blogga när jag
fått jul lov och julafton är ju tom över och förbi tyvärr.  Förlåt
mig snälla för det.

Julafton var en riktig mysig dag med familjen. Maten var suuuuper
god fast är inget vidare fan av julmat men jag älskar den på julafton
ändå. Vi hade faktiskt  tom en tomte på besök. Inte illa eftersom
vi inte har några barn kvar i familjen enligt mamma och pappa.
Men jag tror farfar var den som uppskattade det mest eftersom vi
andra bara gjorde allt till ett litet skämt. Han är så gammal och
go den gubben.

Självklart fick jag massor med klappar fick så det räckte och blev
över är helt super nöjd.
* Kent boxen
* Singstar vol3
* Disney singit
* High school musical singit
* Mobiltelefon
* Väst
* Armband
* Halsband
* Ramar med massa söta bilder på mig och kussen
* Ram på snygganton
* En bok
* Gossip girl boxen
* Gossip girl bok
* Choklad
* Presentkort
* Prydnadsängel
* Pengar
* Ljus
* Stövlar
* Externhårddisk
Shit vilken lista nu när jag tänker efter jag måste ha varit super
snäll el det är jag ju alltid iof. bilder på sakerna kommer väl någon
gång. tack för allt!

Jag hade ett sött rött linne och kjol med hög midja och söt vit spets ner till.
love it bjuder på en bild på en glad jag.



GOD JUL!


KOMMENTARER


vad fick du för nån mobil???!=)

2008-12-28 // 10:57:31

vad fick du för nån mobil=)??

2008-12-28 // 10:59:49
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: