helgen smått och gott

Jag har insett att jag är riktigt frånvarande här på bloggen
kring juletiderna. Jag kan dra en snabb resume av vad som
hänt sen jag skrev sist.

Jag dödade min fredag riktigt bra. Hade det riktigt trevligt med
Tobias och Kusin Simone till en början och sedan riktigt kyliga
promenader till stan där kussen tog en pizza och sedan knatade
mot mitt hus och hem där vi spelade med andra ord. Det var riktigt
roligt jag och Simone slog grabbarna med hästlängder.

Lördagen var en tidig morgon hann endast med frukost och sjunga
lite för mammsen för sedan åkte vi mot luleå. Det var en trevlig dag
hann med att träffa emma,sandras,åsa,johan och pepsi så klart.
De hade en riktigt söt liten lya där i luleå. Mammsen och jag inhandlade
en hel del och hade flera påsar med saker. Jag gillar att shoppa med
mamma.  Hon är toppen! Sedan var det inte sämre att ha pappa,brossan
och fammo med sig fast de inte var med på shopping rundan utan var
och hämtade nya glasögon. Ja så nu ser de bra.

Söndagen är snart över har klätt granen och handlat klappar idag igen
och även lirat lite gh med Anton jag tror han blev lite smått impad av mina
skills faktiskt haha
 
ne nu publiceras detta inlägg
puss


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: