fredags kväll

Jag måste ju skärpa mig med min uppdatering.
Hinner inte surfa på nätets vågor så ofta nu mer.
Ja ett liv som Josefin Johansson är väldigt fart
fyllt och mycket att göra nu mer.

Men jag sviker inte och berättar om min fredag.
Som sagt spenderade jag hela dagen i Luleå
Min familj skulle och köpa glasögon eftersom
det är betydligt billigare att kolla synen och köpa
glasögon där. Så då hade jag chansen att göra
en liten shopping runda på stan. Jim var bonusen
jag fick nämligen träffa honom och umgås med
min vän hela dagen i luleå. Alla som känner mig
 vet hur dålig jag är på att shoppa så fick endast
med mig två julklappar som båda var till mamma
och en kjol som jag ska ha på julafton.  Men det
tyckte jag var bra eftersom jag har ett paket från hm
ingående. Fick mig även ett friskomål från max innan
vi åkte vilket var en höjdare!Sedan bar det av hemåt el
först ett stopp hos fammo och faffa eftersom farmor
var med oss.

När örnen hade landat i hakkas som pappa säger
förde jag och farfar en liten dialog som jag tyckte var
så rolig för att den kom från en gamling som han. haha

Min farfar såg så nyklippt ut så jag klappade honom på
huvudet och sa:
J: - Vad snygg du är farfar när du har klippt dig.
F: - Jag vet och ler glatt.

det var så kul jag skrattade riktigt länge åt det.

När jag väl var hemma ringde Angi och Jennifer och började
operation övertala josefin att fara ut och sedan på krogen.
De lyckades jag är så snäll. De fick även göra en make over
på mig så jag slutade i Jennifers klänning.  Fick tyvärr ingen
bild på varken outfiten el någon av partypinglorna. Vi raggade runt
med Carro och Tilda och sjöng som riktiga fåglar tills vi hamnade
på hägen. Dock en kort visit där och vi hmnade på manuella och
sedan på krogen inte långt där efter. Jag orkar inte skriva mer är så trött
det var en helt okej kväll på krogen. Måste skriva att Maggan var riktigt
läckert stylad. Jag och Åsi var modigast och dansade lite fast vi tyckte
det var riktigt pinsamt., Det var roligt. Sedan åkte jag och Emelie hem
och lopplådan var nästa hållplats.

Jo emmlan vår plan sprack. buhuu! Man jag var ju iaf där. Berättar på
måndag el söndag.

pusspuss



KOMMENTARER


Emelie

MÄH! ja jag väntar på vårat nästa möte så du kan berätta för mig! vi ses!

2008-12-06 // 20:48:02
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: