konfettiregn och glädjetårar

Så här en fredags kväll innan lucia
min Anton är i skellefteå och jag har
endast umgåtts med min mor och far
och tvn mest. Kevin var verkligen en
värdig vinnare.  Jag började nästan
gråta när den guldiga konfettin regnade
ner över honom och när han började
gråta av glädje.



Jag vill också ha konfettiregn över mig och
gråta av glädje. Jag vill också vara bra på
något. orättvist.

Nå väl efter att jag kollat på idol eftersnack
fick jag en lite crush på Robin B har inte gillat
snubben ett dugg under programmets gång
men när Katrin Zytomierska visade snuttar av
hennes favorit delar av programmet var det klart.
Fields of gold med den blicken in i kameran fick
nog många att bli tårögd.
Så snälla tomten idag vill jag att Robin B ska
komma hem till mig och spela fields of gold på
sin gura tills jag somnar. Det är väl okej? 

 

KOMMENTARER


Emelie

då är det bäst att du tar dig i kragen och gör ditt pepparkakshus, för innan du vet ordet av det är julen över! :)

2008-12-13 // 00:05:20
Emelie

det kommer gå super, du klarar nog den uppgiften galant! idag ska vi på lucia, vi ses! :)

2008-12-13 // 10:51:46
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: