bättre sent än aldrig

Idag är det lördag och jag har varit dålig att blogga.
Men igår var jag med frida hela dagen. Först cyklade
vi till stan och fikade en bulla och drack lite cola på
en parkbänk. Det var lugnt och skönt tills en fyllis kom
och frågade ut oss om brottning och fotbolls tjejer.
haha hojj jag var lite rädd om jag ska vara ärlig.
Sedan blev det singstar och guitarhero  för hela slanten.
Jag gjorde succé! Sedan lämnade Frida mig för att få i sig
lite mat.  Efter ett tag var hon tillbaka då vi bestämde oss för
att ha en film kväll med dipp och chips och film såklart.
Efter en sväng på coop och en timma på statoil kom vi
till frida med blood daimond och en fjoll film jag inte minns namnet.
Det var skojskoj  och görs gärna om.

peace

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: