kort och gott från skomakarvägen

Idag har jag helt klart insett hur svartsjuka människor
det finns på denna jord. Man ska kanske inte säga att
det är fel men jäkligt irriterande när andra drabbas negativt
av att någon är det. (puh då var dagens avreagering gjord.)
Länge sedan jag bloggade förresten. Jag har gjort massor
sedan sist. Haft världens flumm spelkväll/natt med Johanna,
Wille,Magnus,Patrik och Matti. Haha tror vi lämnar mer om den
kvällen utanför bloggen för att inte tappa uppfattningen om  "mogna"
17 och 18 åringar. Sedan har min babe kommit hem vilket slår allt!
puss på honom.  Har även tränat och haft mina upp och ner dagar
vad det gäller fotboll.  Ja och matchen som vi skulle spela imorgon
som jag skulle stå imål är inställd. JAg blev än en gång räddad från
att spela som målvakt det är inte meningen helt enkelt. 

Nu ska jag runda av och vänta på anton sedan kika en film.

pusspuss


självklart  ska anton på bild idag ;)

KOMMENTARER


Anonym

toooooooffel;)

2008-07-27 // 19:58:16

Har du skaffat pojkvän joffi? Vad roligt :)

2008-08-04 // 01:36:18
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: