min blogg och jag

Min lilla laptop och jag sitter här än en gång inne
på bloggen och skriver. Jag hatar att blogga varför
gör jag det egentligen? Som om någon i hela världen
är intresserad av att läsa det jag skriver ens.

Nå väl Idag har jag haft roligt iaf har hängt med emma hela förmiddagen 
och nu minns man hur roligt vi jämnt hade tillsammans. Hon är
allt go hon. Sedan käka glass med Johan och tjata massor
på Mattias att han är en nörd. Sedan vidare till viva worldcupmatchen med pappa.
Samerna mot något lag som började på S minns inte vad. haha är ju trots allt inte
en trogen supporter. Matchen var väl sisådär sapmi missade 2 straffar how sad.
Sedan till dagens höjdpunkt. Linno,jag och tove sitter och kikar på matcher när plötsligt
alla blickar som ursprungligen har sitt hushåll i frankrike vänds mot linno. Självklart blir
en kille intresserad av puddingen jag har till höger om mig och skickar en släng kyss.
Linno hade alltså en fransman på kroken. woho Dum som fransmän kan vara är han blyg
och skickar hans kompis att fråga om hennes nummer. Linno ger dissen tills jag blir extremt
kissnödig och de möts igen. hahah så kommer en söt blyg fransman och bjuder ut henne på
dejt så romantiskt! Hoppas linno läser detta och inte blir arg hahah.
 
Lycka till på dejten och kom ihåg
jag vill ha en liten villa i frankrike om det blir något! ;)

puss ciao


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: