sällskapsspelande

Oj oj vad jag har mkt att skriva egentligen om
går dagen och dagen före det. Nå väl i lördags
var Jag,Lina,Erik och Janne på toppstugan, men självklart
kollade vi fotboll först på dagskvisten men efter det
käkade våfflor det var svin gott och fin usikt. Dock
lämnade jag kameran hemma tyvärr. Efter det
begav vi oss ned för berget till Erik. Där Janne gladerligen
utmanade oss i yatzy. Med några protester utan resultat
spelde vi det och jag kom 2a. Nästa utmaning blev
Med andra ord! Jag och Lina var ett starkt team men
förlorade mest på övertröttheten och skratt som kom
ist för beskrivningen där på sista poletten. Vilket då
Erik och Janne ansåg var utklassning. pssst.. icke det.
Men det var skoj skoj kväll och slutade svin sent med en
cykeltur i natten.

ciao

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: