fotbollskolan

Då var första veckan avklarad på Fotbollsskolan.
Jag kan bara säga att jag är döda trött och hungrig
som en varg för tillfället. Låt oss sammanfatta veckan
jag,magnus och erik haft med grupp 3 för att bara ha något
att skriva.

Måndag
Dagen bestod endast av upprop och utdelning av vattenflaska,t-shirt och boll.
Självklart liten presentation om varandra och väldigt blyga ungar.

Tisdag
Dagen då allt var igång på riktigt. Smöra mackor och handla mängder med
yoghurt. Namnlekar, under hökens alla vingar samt lite fotboll. Blygheten har 
släppt och vissa har förändrats till klängapor.  Ink nerbrottning för alla ledare
barnen konstaterade att magnus var svagast , hehe

Onsdag
Då var det bara på med badbrallorna för erik och magnus för då skulle barnen bada.
spelade även match mot malin och puttes gäng och det slutade lika enligt några och
förlust enligt andra.  Har även fått höra långa historier om barnens mor och far föräldrer.
alla vet ju hur små barn är de berättar otroligt onödiga saker. Får ju inte glömma att vi var hos
konstpedagogen och målade lite. självklart var jag som barn på nytt och ritade mer än gärna
med kritor och vatten färger. haha

Torsdag
Tipsta dagen med korvgrillning och glassätning. Barnen var som vilddjur och virrade omkring
överallt. Tror barnen var rätt nöjda och glada efter det då de började åska och vi knallade till Ip
där magnus och erik övergav mig ensam med massa barn, men johan fick assistera ledare.
Barnen lirade fotboll och lekte och fick ont i benet,foten,magen ja lite var stanns stup i kvarten
så man fick trösta. hahah så var man säkert själv när man var liten .

Lät kanske inte som om vi haft så kul men vi har haft det betydligt roligare än det låter när jag
skriver. el iaf jag. höhö

nu fotbollsträning nästa ciao!

KOMMENTARER


Anonym

Klart det blir bråk när inte magnus och erik är där och styr upp allting;)

2008-06-20 // 14:51:15

haha klart lilla magnus tycker det ^^

2008-06-22 // 14:44:35
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: