a walk to remember

Yes! Idag klarade jag av att sova till tio är super nöjd med mig själv!
Bra Josefin! Men det var nog för att jag var döda trött efter träningen
som var mellan halv 9 och 10 på kvällen. Tycker herrlagen här är lite
fjolliga som inte tog den tiden utan tiden före låter oss unga damer
Inte för att jag tycker vi är damer men vi är nog det trots allt. träna
sent är de inte medveten om att det heter damerna först!

A walk to remember
Den var otroligt bra, Emelie du hade rätt det blev rena rama gråt
kalaset. Haha. Men det var en typisk film jag gillar sorglig men ändå
glad och romantisk. Jag gillade inte att de jämförde den med dagboken
på många recentioner på internet, För det var inte ett dugg likt.
Den här filmen handlade ju också om ett ungt par som blev kära och
tjejen var lite av en tönt el det kanske är fult att kalla henne tönt hon
var en skötsam flicka som föll för den vilda killen helt enkelt. Vilket
inte var tillåtet och acceptabelt för hennes pappa.
Medans Dagboken handlar om ett äldre par som åter berättar sitt liv
genom att läsa en dagbok, därför är det mest scener från deras ungdom.
Och där har vi kanske likheten mellan filmerna 2 personer blir kära och
föräldrarna accepterar inte det men det bryr de sig inte i. Fast i dagboken
är det den rika skötsamma flickan som föll för den fattiga pojken.
Nu blev det ju en jämnförelse av filmerna här med. Men det var bara för att
man skulle se att det inte är så toklika som många skrivit på nätet.
Jag tror ni lättare ser att filmerna är inte så lika när ni sett båda. Jag är
själv en stor fantast  av dagboken och har haft den som favorit film under
en lång lång tid nu. Men jag tycker helt klar A walk to remember är super bra
och värd att se.


    


KOMMENTARER


Ja jag sa ju att den är helt underbar, a walk to remember är min absoluta favorit film. Har inte sett dagboken ännu, men jag har beställt den så jag ska ta och kika den snart.. har iallafall höga förväntningar när det kommer till den filmen! :)

2008-03-29 // 01:57:14
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: