bloggeliblogg

Idag gillar jag att blogga, fråga gärna varför för själv vet jag inte.
Haha så det är alltså ingen idé att fråga varför.  Jag längtar tills
imorgon och till sommarlovet. Tänka sig att imorgon är sista
dagen i skolan på 5 veckor. lite trist men ändå inte.  Jajemen
Hp2 orna drar ut på praktik i hela 4 veckor. Själv ska jag spendera
dessa dyrbara veckor på coop forum vilket känns helt okej eftersom
det är lagomt gång avstånd hem. Sedan kanske fyra veckor är lite
för länge enligt mig själv. Sedan kan man ju glädjas att när vi återvänder 
från praktiken är det ca 30 skoldagar tills sommarlovet slår klackarna i taket, 
Vilket lär få en att kämpa igenom praktiken.
Säg någon som inte saknar sommaren. Såg små fläckar av asfalt på stigen
idag när jag traskade hem från bussen. Det är ett tecken på att den är på väg.  
håll ut! 

För övrigt har jag suttit framför tvn hela dagen efter skolans slut. 
One tree hill stod på programmet idag. Det är en av världens bästa serier. 
Man kan inte göra annat än gråta till det. Personligen önskar jag att jag var 
lika duktig som lucas på att skriva. Man blir så berörd i början av varje avsnitt. 
när han läser några text stycken som någon annan skrivit el han själv i serien.
tack för det för de tårar jag fäller då gör att jag bara vill se mer. me love it.

Idag börjar första ute träningen här i norr. Okej kiruna som ligger längre norr än
Gällivare har haft sådan tur att de fått en plast gräs plan el nej haha de har matta
som inte ens är skön att spela på. Så de har spelat ute längre de lyxostarna.
Nå väl snön är borta från planen här hemma nu också iaf. tack och lov.
Men det är endast för att herrarna har spelat marknadscup annars hade den
varit begravd ett bra tag till skulle jag tro. Men vi får väl tacka Gällivare kommun att
de vill satsa på herrlagen lite till så de fick spela cup och att vi tjänar på det vi med!
Tror de önskar att herrlaget skulle gå upp en division i sommar. 
Lycka till i sommar guys.

jag vill pryda inlägget med en bild på min vovvsi elin

image15

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: