en bit av gossip girl

För tillfället sitter jag och väntar på några avsnitt av Gossip girl.
Det är nog en av det bästa serierna jag sett och jag har ju sett
en hel del serier nu. Jag äter serier, mums! haha. Jag har nog
en tendens att bli fast vid serier som handlar om ungdomar som
har en hel problem med kärlek och vänner. Det är nog mycket för
att man känner att det liknar verkligheten lite. Tjejer blir ovänner för
att de gillar samma kille el att föräldrarna gillar att kontrollera barnens
liv. Folk som strular runt och har olika åsikter om varandras pojkvänner.
Rätt patetiskt egentligen men jag tycker det är roande att titta på det iaf.
Tror även att jag fastnar lite för det där med snygga skådespelare också.
Hahah säg någon levande själ som inte tycker filmer el serier blir bättre om
det är några riktigt läckra brudar el heta hunkar med. Och det finns ju en helt del
hunkar och söta flickor i gossip girl. Serena kan man ju bara avundas för hennes
otroligt vackra blonda svall och Dan för han otroligt söta stora bruna hundögon.
 Nate för hans gudomliga leende el hans klar blåa ögon. Ja man kan nog
säga att jag gått och blivit lite såld på serien men det är ingen större förlust
för den är helt klart en serie värd tid.

image20

xo xo vi älskar gossip girl , haha ciao 


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: