godmorgon the voice

Jag kan ju börja med att skriva att jag försökte skriva ett blogg inlägg imorse.
Men jag hade inte turen på min sida och fick skriva om det 2 ggr och lyckades
inte ens få den publicerad eftersom då skulle jag ha missat bussen. Så Emelie
fick vara den första jag berättade för om min ilska på blogg.se. Hennes tips var 
kopiera alltid. haha varför lär man sig aldrig jag har ju varit med om det förr och 
då tänkte jag på samma sak som emelie så det var nog bra att hon påminnde 
mig om det. KOPIERA ALLTID!

Nå väl morgondagens blogg inlägg handlade i 
stort sett bara om tisdagen i största huvudsak. Kom fram till att jag har börjat 
bli lite av en vakna med the voice fantast. Tycker det är super att titta på under tiden 
man äter frukost. De pratar jämt om roliga saker och jag diggar det. Vad mer hann
jag klottra ner här. Jo det var chicken kebab i plugget idag. Mago var svin glad över det. 
Jag hade gärna skippat den och den fruktansvärda magvärken jag fick efter maten. 
Men det funkade det var ju mat iaf. 

På idrotten hade vi snö rugby vilket var kul men jobbigt och kallt.Tror jag fick ett ton
snö in i jackan men det var ingen större fara hämnades på mago och doppade
henne i snön också under idrottstimmen.  haha  Sedan knallade vi hem från bussen 
som tyvärr endast stannade vid Tallis. 


image14
   

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: