godmorgon

Jag är typ döda trött idag!
Har sovmorgon till 9.30 och känner inte alls för att
gå på svenskan och engelskan. Inte idrotten heller
för vi ska ju redovisa våran dans för Torran. Och
egentligen ska ergonomiuppgiften in vilket betyder
dåligt för jag har inte gjort den. FY JOSEFIN.
Jag skulle ju göra den igår men det bara flög som
en pippi fågel ur huvudet och jag glömde.
Hoppas Torran inte blir sur, kör nog en jag "glömde"
förlåt, (blinkblink hundögon.) Tror han går på det
hoppas jag. Nu när jag tänkter efter kommer engelskan 
inte vara någon höjdare. Kommer få sitta själv eftersom 
varken Emlan,Angi,Carro,Bäckis,Mago el Larren har eng 
idag. Nå väl jag är en ensam varg som egentligen lever i 
flock men klarar mig utmärkt själv med min ipod i öronen. 
Och radion hjärntvättar mig med Melodifestivalen i kiruna. 
Ola gick ju inte ens vidare och Björn var inte ens där. 
Vilket gjorde det betydligt mindre sevärt. Fast en eloge till 
Kristian Luuk som var så super gullig och nämnde Björn 
med en hyllnings sång under programmet. Jag tyckte 
Kristian var rätt duktig att sjunga. Jag borde kanske hoppa
i kläderna och inte sitta här och klottra. Funderar på att ringa 
Pappa och fråga om han orkar köra mig till malmberget vid 
halv 10. Det hade varit enormt skönt att slippa traska till tallis. 
Idag äre hänga med super Sanne och gossip girl kan inte bli 
bättre tisdag. och måste nog ta och göra ergonomi uppgiften 
för torrans skull och mitt samvetes. 

krambanan    
  

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: