gossip girl sjukan.

Jag är så sjukt lat idag har suttit med en ben & jerry´s glass och kollat gossip girl hela dagen,
och jag är inte färdig än. Snart ska jag kika a walk to remember läste min grannes blogg och
hon tyckte den var så bra så jag tänkte ge den en chans sedan när jag är klar med mitt sista
avsnitt av gossip girl. Emelie brukar ha bra smak på film så tror på henne. hehe

Det är sjukt vad den serien är bra.För det mesta handlar den om otrohet nu.Vilket är nog det
värsta man kan göra el iof så hade Nate och Blair gjort slut innan och hamnade i famnen på
Chuck. Men ändå elakt att inte säga det till Nate när hon slingrat så hon fått tillbaka honom.
Sjuk tjej alltså. Jag bloggar som bara den om gossip girl. haha
Jag tvingar ingen att läsa min blogg iof så kryssa el roa er med att läsa. Till min stora förvåning
hade 24 pers läst min blogg igår. Kul 24 personer mer än ingen alls. är lite nyfiken på vem alla
som läst är.

puss hejs

KOMMENTARER


A walk to remember är helt underbar, men varning för gråt kalas! Kram

2008-03-27 // 16:36:44
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: