KENT <3

Jag har konstaterat att jag är totalt värdelös blogg ägare
jag bloggar aldrig för jag kommer aldrig på något att skriva.
Men nu har jag något eftersom imorgon bär det av mot Övik.
Kan knappt bärga mig att låta öronen vila till jockes härliga stämma.
Det är de enda som finns i mitt huvud nu KENT KENT KENT !
Det kommer bli sjukt kul iaf!
För övrigt går skolan bra glider runt  på ett bananskal. Det är rätt skönt
att vi hade mycket innan lovet för nu efter är det rätt lugnt.
tackar gudarna för det. Förhoppningsvis ska man väl klara av
år 2 också och sommarlovet tycket jag kan ta och skynda sig lite.
 För jag är trött på min vinterjacka och vintern.
Jag vill spela fotboll nu så plocka fram min fotbollsplan TACK!
Fast nu när jag tänker efter har jag nog inte ens någon homie att
hänga på planen med under påsken när tallis öppnar.
så alla fotbolls nördar som jag kan ju höra av sig när tallbacka öppnar
så kan vi sparka lite boll i vårsolen.
så härligt! nu ska jag runda av här och ta och jobba lite mattematik tror jag.
hejdå bloggen och imorgon hej KENT! <33

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: