la liga söndag

Då var man hemma från byn. Det var svin skönt att vara borta ett tag.
Har grillat korv och brassat med sparken i knösgränd hela helgen,
det rockade och spöade även brossan i wii bowling och har små plinkat
på pianot och sjungt rätt mycket också. Riktig lyckad påsk helg utan 
skoter och sådant, som jag dock aldrig har ägt. Farmor och Farfar är så
goa och glada när man kommer så man böhöver inte sådant. Har iaf
haft kul. Haft några gånger jag funderat mycket men de tog slut snabbt
för jag somnade så gott som direkt jag la mig varje kväll.

Nu sitter jag mest i min ensamhet och kollar fotboll.
Japp La liga för hela slanten snart börjar en ny match.
Ska nog ta mig en tur till planen imorgon och slå några bollar
på ett mål. Men samtidigt har jag sån lust att åka skridskor el
snowblades ist dock tycker ingen av mina vänner om att göra
något av det jag har lust med. Jag som är en typisk "antisnö tjej"
borde egentligen inte ha lust med det men jag vill verkligen ut
och göra något i snön. Kanske får johanna att göra en snöängel
imorgon det är ju en bra början.

ciao





KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: