lördagsmorgon

Då var det lördag vilket känns bra men samtidigt dåligt eftersom då är det Söndag imorgon.
Men nog orkar man väl igenom 3 dagar i skolan nästa vecka. Sedan är det ju Påsklov.
Så det gör nog ingenting att det är lördag idag och att det är söndag imorgon
fast man kommer ha ångest för måndagen som kommer där på.

Igår var jag med johanna, vilket då inte är så ovanligt.
haha. Hon ringde mig vid tre när hon tagit sig hem från plugget,
då bestämde vi oss för att ha en prisonbreak timme el två. Vilket jag då absolut inte
kan motstå så jag hoppade i mina beiga blend dojjor, pluggade i ipoden i öronen och
knatade till johanna så snabbt som möjligt. Efter johannas mami hade anlänt bestämde
vi oss för att ta en runda på marknaden. Ja vi köpte in en rem och en munk, det satt fint.
vi bestämde oss även för att tvinga mamma att köpa kina mat åt oss. Ja hon hade en skuld
på en middag från kina för hon lovade en gång tidigare. Vi åt som hästar och blev över mätta
och slutade i min säng framför let's dance. tyvärr åkte Danny ut. 

idag då dagen till ära ska jag nog på marknaden en sväng sedan blir det kolla
melodifestivalen med några brudar. uppdaterar senare kanske om jag orkar sitta
vid mammas dator för min har sorgligt men sant lagt av.  

ciao


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: