rubrik

Ellis sammanfattning av ö-vik resan och kent konserten var super bra
måste jag börja att skriva. Vet inte hur jag ska börja. Mer än att torsdagen
6 mars var en lycka värd varje korv öre man brände och det gjorde inte ens
ont i snål tarmen efter att man hade sett och hört kent. Jag måste bara se 
de igen! Hotellet var helt okej lite för mormor stil för min smak men rätt sköna
sängar och sängkläder.
Jag har haft otroligt kul där iallafall.

Idag var det då måndag började vid 12 så Mago kom förbi och vi tränade lite på
rytmikuppgiften och sedan tillagade vi en hammis till oss, det satt fint.
Sedan traskade vi vidare till bussen som gick från tallis. Vi hoppade på bussen
som var ovanligt tom för att vara en buss till malmberget på en skoldag och den
tog oss till skolan i tid. Började med näthandel vilket är nog den värdelösaste lektion i
världen. fattar inte att jag överlevt förra året med A kursen och nu B kursen. Nå väl den
tog slut snabbt och jag jobbade ovanligt mycket.BRA JOSEFIN! (ja jag har börjat som
du ellis jag berömmer mig själv nu mer hihi). Så när den var över gick vi vidare till Biggans
klassrum. Hon är nog den braigaste läraren på välkomma. kram på henne. Den lektionen
är inte speciellt kul men den går så snabbt för hon är sån bra lärare och vi surrar och jobbar
bra och blir klar snabbt på hennes lektion. Där efter matte med badbreathmagnus,
ja jag döpte han idag när mago tjallade att han hade super dålig andedräkt så vhon blev äcklad av hans hjälp.
För övrigt är mago mitt nya nicknamn på maggi.
Snart ska vi traska till larren och dra några moves så vi kan få Torran att tappa hakan när
vi visar  våran rytmikuppgift. nej vi ska inte köra någon lapdance utan någon stil av sk dans till mr cool
hahahaha gud vad oseriöst inlägg.

dagens ros till anton och sanne för att ni är super! :)

KOMMENTARER


elliiiiiiiiiz

jag gillar din sammanfattning med. man ska berömma sig själv, det gör en glad! :D:D

2008-03-12 // 11:08:30
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: