våffeldagen el toffeldagen?

Tisdagen och våffeldagen.
Jag har börjat min morgon med att vakna halv åtta lite smått trött
men nöjd ändå och kikat vakna med the voice i hela 1½ timma.
Det var nog för att Anton var så snäll igår och kikade om det var
idag som jag ställde inte min automatiska skalmanklocka i mig
så jag skulle hinna se en timma iaf. tack för det!
Dagen är väldigt opanerad än så länge förutom fotbollsträning mot kvällen
har stora planer att lägga beslag på Johanna hela dagen, har tom planer
på att bjuda hit henne på lunch. VÅFFLOR är ju ett måste idag det är ju
våffeldagen och det äts ju inte allt för ofta i detta hus iaf. Men fröken jonsson
snarkar nog på gott ett tag till så jag får roa mig med annat ett tag till.
Hoppas hon vaknar snart. Längtar att lira lite boll ikväll men det suger att
missa gossipgirl. Men det går att ladda ner och fotbollen är värd all tid
i världen.

Igår kikade jag och mammsen på cyklar, eftersom de har lovat lilla mig en ny,
Hittade några svin söta här har ni en av favoriterna , så sött med blommorna.

image18

Har fotfarande sån lust att dra en sväng på dundret under lovet, men vi ser vad
det blir av det.

pussohejleverpastej
ni rockar min vardag, tack för det.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: