söndag

Då var man här och klottrade igen. Okej det var igår jag klottrade senast
har haft lite annat för mig idag på morgon och förmiddagen. Vi kan ju börja att klaga 
på vädret eftersom det har snöat i morse. Och jag orkar egentligen inte ha ångest över det.
Har fotograferat lite bland annat på magos present gillade pappret så mycket. Men bild på de
kommer kanske upp lite senare när hon fått det. Ska nämligen rita mitt gratulations
kort färdigt snart. haha. Ja Anton sa ju att den var bra nog för att ge bort så får
lita på honom.  Har även invigt min nya blåa tunika från Lindex så söt! Den ska jag ha
när jag ska på kalas till Mago. Bilden blev dock inte den bästa klantade med skärpan.



Kollade Alvin och gänget i morse. Haha fy vad söta de små jord ekorrarna var. 
Tyckte det var helt klart en se värd film helst om man gillar filmer för yngre. 
Vilket jag gör.



nu får det vara slut för denna gång puss

KOMMENTARER


Alinne

tunikan passade dig, puss babe :)

2008-05-11 // 20:15:30

du är snygg :)

2008-05-12 // 16:34:18
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: