bilmärken och brudar

Dagen börjar ju gå mot sitt slut snart. Har inte gjort mer än varit i plugget och sedan
pluggat med Magdalena alias Mago. Skoldagen var oändligt lång trodde aldrig den
skulle ta slut. Men det var nog mest pga att jag var så otroligt trött efter mitt nattbesök
av Johanna. Ja hon hann tom knäa mig i svanken hårt i sömnen men nog var det lite
gosigt att snarka med henne ändå. Idag insåg jag hur perversa vi kan vara på Handels.
Hahah Ja vi ska kanske inte gå in på några djupare detaljer mer än att Mago och Carro
hade en djup diskussion om sex. Och ja en irriterade människa var bara tvungen att påpeka
det mesta de sa. Medans jag och Emelie satt mest och jobadde,skrattade och skämdes.
Vi kom iaf fram till att killar är som bilar, vi måste provköra för att hitta den rätta. haha
Det var nog en uppföljnings idée av Emelie och Magos Jeans krönika om killar. haha.
Folk kan missuppfatta det där men det är upp till var och en och uppfattar det. VI fick även
för oss att jämnföra killar med bilmärken. haha inget illa menat guys! En rolig grej var när 
jag och Mago satt i Sporthallen och funderade över det. 

Josefin: - Mago vad var den där killen du gillade så mycket i höstast för bil?  
Mago: - Hm Jag vet inte riktigit blev tyst och funderade en stund...
               HAN VAR EN GOLF JOFFY HAN VAR EN GOLF!
Josefin: - HAHAHAHAHA EN GOLF ?
inget illa menat mot golf ägare men det lät så kul.

Idag har mina fagra dojjor anlänt hem! älskar de!
Nu blir det träning sedan nanna kudden puss!

KOMMENTARER


m

hahah, de var bäst ^^

2008-05-10 // 01:48:46
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: