friday

Då var man hemma och skoldagen var avklarad. Hade bara matte
och Företagsekonomin så det var inte speciellt mycket till skoldag
idag iaf. Tack och lov för det! Matten gick rätt hyfsat förutom att våran
matte lärare stod och tjatade om hur sega vi är och att vi aldrig kommer hinna
klart till sommaren. Ja självklart blev jag sur på han och bad han sluta babbla
och låta oss jobba ist. Så irriterande när lärare pratar bort halva lektionerna och
det enda de säger är strunt. Jag menar vi hinner ju inte mer genom att han står
och klagar på oss. Låt oss jobba och hjälp ist! Tror även att min irritation på matten
var lite pga lite sömn efter gårdagen och att mago var så negativ. Haha ja jag och
mago fnyste mest åt varandra på morgonen för båda var så trötta. Men det gick över
efter ett tag på företagsekonomin. Vi bokförde och det gick oerhört bra och mot min
vilja tyckte jag nästan det var lite kul. Det var nog mest för att Bäckis hade skrattat åt
oss för vi hade kvar företagsekonomi lektionen som hon haft på morgonen och tyckte
den var tung. Men det gick bra för både mig och Mago för vi är bäst på att bokföra!

Nu måste jag plugga lite matte och företagsekonomi.
Här en bild på en av mina fina fagra skor.


KOMMENTARER


ellis

WOW heta!

2008-05-09 // 19:03:20
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: