helgsnack

Tjoho och hej !
Jag hade en liten break från detta place. Har haft lite annat för mig som
träning och fullt med skolarbeten men det börjar kännas lite bättre på
skolfronten iaf. Jag har nästan allt under kontroll förutom boken på 320
sidor som inte ens är påbörjad. Men jag tänkte att jag tar tag i den också
om inte något händer ikväll. Har nämligen gjort bort lite läxor med Mago
tidigare idag det var skönt.

Helgen var riktigt feting fin! Fredagen var mys med Anton, film och självklart
popcorn. Lördagen hade fotboll högst upp på prio listan eftersom vi skulle
lira match mot Kalix DFF. Det var nervöst eftersom det var seriepremiär och
hemma match. Vi gick hem från Tallis med en 5-0 seger i handen och det var
så otroligt härligt. Var även målskytt till två av målen och assisterade fram 2 av 
de andra så jag kan inte göra annat än ge massor med beröm till den matchen
men nu en ny nästa vecka. Kvällen spenderade jag med mina homiesar Magnus,Ellis,
Johanna och Patrik hemma hos magnus och patrik. Det var otroligt roligt med massa
skratt och flumm. Sedan begav vi oss till Myran för att kika in partyt mina klassisar planerat. 
Men det blev en kort vistelse för vi begav oss tillbaka till Patrik och Magnus och 
spelade spel och skrattade. Efter det blev det Pizza med Patrik,Magnus,Malin och Marre,
och sedan sängen hemma. 
Svin bra helg helt enkelt! 

hade vi hörs
 


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: